ON LINE KNJIŽARA

2. 4. 2016.

ZEMLJO OTVORI SE

Zemljo, otvori se i progutaj me da ne gledam više truljenje svega što je ikad bilo pozitivno! Ma šta mene, progutaj bagru koja vlada  anarhistički i dozvoljava svakojake "slobode".  Intelektualci su oduvek naginjali demokratiji, ali se značenje demokratije očigledno banalizovalo. Umesto da znači "vladavina naroda", nekima odgovara da znači apsolutnu slobodu i onog što je progresivno i onog što je nazadno. U ovoj zemlji demokratija je anarhija, bezumlje, haos! Da sam juče, 1.aprila čula ovu vest, mislila bih da je šala. Danas slušam i ne verujem. Napravljena je takozvana Crkvena društvena mreža, odnosno sajt potpuno nalik na Facebook na kome umesto "lajkovanja" imate "amenovanje"! Kakva sramota za Pravoslavnu crkvu!
Nagadjam već ko će ovo da čita pa odmah da kažem i sledeće: Nije bitno koje je vaše versko opredeljenje. Nije sramota ni biti ateista ili agnostik. To se zove sloboda veroispovesti i treba da znači poštovanje svačije unutrašnje potrebe za duhovnošću koju biramo kako ćemo ispoljiti. Ali sprdanje sa mnogovekovnom tradicijom i kultom Isusa koji su oličenje skromnosti, a ne hvalisanja, dubokog poštovanja, a ne lajkovanja, istinskog požrtvovanja, a ne gomilanja lažnih prijatelja, činjenja dobra, a ne šerovanja sličica i statusa koji su loše imitacije prave ideje dobra...

Isus svoje verovanje nije nametao. To čine Jehovini svedoci i sekte. Razočarana sam što su crkveni velikodostojnici dozvolili da se jedan neozbiljan,  plitak,  prizeman i krajnje tašt, neiskren vid "poštovanja" crkve i religije prizna kao nešto normalno. U redu je da crkva ima svoj sajt sa relevantnim i  prikladnim sadržajem, ali društvenu mrežu? Videla žaba da se konj (američka katolička crkva) potkiva, pa i ona digla nogu. Nije mi bilo drago videti ni tu katoličku sramotu, al šta nas još od Amera može iznenaditi?

Ko me pita? Počeće objavama molitvi i humanitarnih akcija, ali će vrata, mic po mic da se otvaraju razvoju svakakvog neukusa, razvrata i banalnosti. Od sad će se mrtvima opelo držati preko YouTube, sveštenik će da odrepuje  besplatno! Ej, znaš li koji je to napredak? Amenuj, nego kako. Krsna slava će se prenositi kao rijaliti šou. Jao, kako ćemo se ponositi kad nam dete krsti, kako će Sotona napuniti gaće kad moderni sveštenik ( ili možda transvestit... ko da je važno, sve dok ceo svet prati) poškropi svetom vodom sliku bebe na ekranu. Mmm... al će se neki nasladjivati kad krenu ispovesti: Grešan sam, obljubio sam maloletnu svastiku. Pokajao sam se i sad ču samo da joj amenujem golišave slike na Crkvenoj društvenoj mreži. Naravno, od sad će mnogo lakše biti da se dobije oprost greha. Za one koji su  ubili,  ako imaju do 50 amena, sledi najstrožija kazna banovanja sa sajta!!! A za one koji su malo ubili, a imaju preko 1000 amena, bog će biti milostiv?

Uh, deluje kao da se zabavljam, ali utroba mi se prevrće od gneva što se ponižavaju moralne i religiozne svetinje. Sveštenstvo, pokaj se! Zemljo, otvori se! 

Нема коментара:

Постави коментар

POPULIARTI, umeće naroda

Dragi prijatelji, Dozvolite da se predstavimo. Prenosim vam predivne utiske sa prvog upisa u udruženje kreativaca POPULIARTI. Udruženje je...